Ja sellasia kivoja kuminauhalenkkijuttuja, joilla yritän ne tukkaani kiinnittää.

Sinne Cybershoppiin ajauduin siksi, että olin aikonut mennä kaverini koulun joulujuhlaan joulumielennostatus- ja viihtymistarkoituksessa erään toisen kaverini kanssa, mutta tämä toinen kaverini ilmoitti ko. koulun ovella, ettei haluakaan mennä sinne sisään. Siitä vittuunnuin sen verran, että lähdin bussilla keskustaan shoppaamaan yksin vähillä rahoillani. (Vittuuntuminen siis johtui tämän tyypin älyttömästä käytöksestä, ja siitä, että olin sen takia turhaan herännyt aikaisin ehtiäkseni sinne hiton koululle, ja olin muutenkin ollut hyvissä fiiliksissä koko suunnitelmastamme mennä katsomaan ystävän koulun & oman entisen kouluni joulujuhlaa. Ihan vain koska se tuntui jokseenkin kivalta ajatukselta, enkä osannut nähdä sitä nolona tai outona, tulihan sinne kai muitakin ulkopuolisia katsomaan. Mutta minähä en sitte tullutkaan.)


         Njiin. Niistä kuiduista vielä.
Viikon kuluttua värjään pääni jälleen, jotta saan tän punasen näyttämään hienolta ku meen Sonatailemaan, ja sain tässä jokin aika sitten sen päähänpiston, että mustat kuiturastat saattas näyttää hienolta kirkkaanpunasessa pörrötukassa. Sitte värjäämisen jälkeen sotken ne rastat kiinni jotenki.
Toivottavasti lopputuloksesta tulee edes jotain siihen suuntaan, jollaista olen toiveajatellut.


Olen nykyään vähän mäkkiläski, mutta se läskeys kertyy ihan vääriin paikkoihin.



Tässä on sen verran odotettavaa lähitulevaisuudelta, etten tiedä, mitä tekisin odottaessani.