"Nää on _mun_ kavereita, näihin sä et sais koskee, ole omien kavereides kanssa"

Ihastuttava asenne. Vähän kärjistettyä ylitulkintaa koko tämä aihe josta nyt kirjoitan, mutta pääasia on, että pointtini tulisi selkeäksi.

Mutta äh, ne _mun_ ja vain ja ainoastaan _mun_ kaverit ei käy jossain epäterveellisissä kotibileissä juomassa alkoholia, ne mun kaverit on erilaisia kuin sun.
Anteeksi, että kysyin, jos olisin voinut toisen ystäväni kanssa liittyä sinun ja sinun kavereidesi seuraan yhdeksi illaksi, kun tänään vain tekisi mieli hajottaa päätä vähän ihan vain loman kunniaksi.
En tullut ajatelleeksi, että he ovat vain sinun kavereitasi, eivät minun, vaikka olen puhunut heille ja liikkunut heidän seurassaan noin saman verran kuin kenen tahansa keskivertokaverini.
Pahoittelen ajattelemattomuuttani ehdotusteni kanssa, pidä sinä vain reviirisi ja suojele niitä omia ihmisiäsi itseni kaltaisten ihmisten häirinnältä.


 Aiheesta seuraavaan.

(Nyt täytyy miettiä hetki, että keksin sen seuraavan aiheen...)


Kohta on Sonatan keikka. Olen odottanut sitä 5 kuukautta, ja ajatellut sitä päivittäin, ja kohta se on. Ja tässä vaiheessa tulee se hirveä pelko, että mitä jos mä ny tyyliin saanki yhtäkkiä  keuhkokuumeen tai jotain, enkä pääsekään sinne millään.
(Se, että kirjoitan tähän pelkääväni sairastumista tms. ratkaisevalla hetkellä, vähentää ko. asian tapahtumistodennäköisyyttä.)

En osaa enää ajatella tätä, aivoyhteyteni kai katkesi hetkeksi. Vaihdan aihetta.

Muistin äsken, että keikkojen lisäksi myös joulu on tulossa, joten loman alkamisen kunniaksi tekeepi mieleni olla kamalan kohtelias ja kiitellä erinäisiä ihmisiä ja asioita (heidän tietämättään tosin);
Kiitos niille ihmisille, jotka tekevät koulupäivistäni vähän kivempia, ja kiitos ihmeen nopeasti palautuneelle itsetunnolleni; En enää vittuunnu/häpeile/ala kerrata menneitä asioita, kun joku, josta en enää pidä, katsoo mua tai kehtaa puhua mulle, vaikka tietänee, että tiedän mitä se teki. Ja kiitos Nightwishille, joka sai mut taas piirtämään.

[Toi alko kuulostaa typerältä, joten kiitoslista loppui vähän lyhyeen. Ja niin loppui tää merkintäkin.]